Insertii Engelbert Strauss active, moi pentru incaltaminte

56 lej
Pret regular: 50 lej
46
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Cantitate
In stoc, livrare imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Insertii Engelbert Strauss active, moi pentru incaltaminte

Numar de catalog: 79490

Fabricate din spuma moale care amortizeaza perfect suprafetele neuniforme. Concepute pentru utilizare cu incaltamintea de lucru Engelbert Strauss . Branturile interioare sunt prevazute cu un invelis antibacterian si care reduce mirosurile. Spuma se muleaza pe forma piciorului si ii retine forma. Branturile interioare Engelbert Strauss garanteaza o respirabilitate excelenta datorita suprafetei perforate. Recomandam utilizarea branturilor interioare Engelbert Strauss si a sosetelor termice dedicate cu incaltamintea de lucru Engelbert Strauss . Atunci cand utilizati intregul sistem Strauss , confortul si comoditatea vor fi maximizate.

caracteristicile produsului pentru insertiile Engelbert Strauss active, moi:

  • moale si flexibil,
  • suprima perfect neuniformitatile,
  • ele elibereaza piciorul si ii permit sa se odihneasca,
  • Acestea isi amintesc forma piciorului pentru a asigura un confort si mai mare la utilizare.


Doriti sa aflati mai multe despre produsele De protectie in munca? Cititi blog nostru!

0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Engelbert Strauss