Formular de reclamație
Faceți clic pe linkul către formular: Electronic complaint form
Plângere - cele mai importante informații
Cât timp pentru plângeri? 2 ani de la data achiziționării
Cât durează plângerea? Un maxim de 14 zile
Trebuie să am o chitanță / textură? Nu.
Trebuie sa returnez produsul? Nu, majoritatea reclamatiilor le solutionam electronic, pe baza fotografiilor trimise.
Am costurile? Nu, procesul de reclamație este gratuit.
Trebuie să am un carton original? Nu.
Întrebări frecvente:
1. Cât timp trebuie să prezint o plângere?
Fiecare produs cumpărat în BalticWorkwear.ro poate fi acordat unei plângeri în termen de 2 ani.
2. Ce adresă ar trebui să trimit produse pe care vreau să le dau o plângere?
Baltic Workwear, Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól, Poland
3. Cum arată procesul de reclamație?
Dacă sunteți un utilizator înregistrat, puteți depune plângeri direct din contul dvs. de client (fila de reclamație). Dacă nu aveți un cont client, vă veți plânge printr-o formă electronică pe care o veți găsi aici.
4. Trebuie să trimit un produs. Pot da produsul într-un magazin staționar?
Puteți trimite înapoi produsul în depozitul nostru sau puteți da-o unei plângeri în magazinul nostru staționar.
5. Cât durează plângerea?
În mod obișnuit, veți primi un răspuns în ziua în care obținem o cerere de reclamație electronică. Dacă vă trimiteți plângerile de către tradiționale, trebuie să luați în considerare momentul pentru a accepta și procesa reclamația de către revista. Veți primi feedback pentru maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cardul / pachetul original?
Nu, puteți da produsului plângerii dvs. fără ambalajul original.
7. Trebuie să am dovada inițială a achiziției pentru a depune plângeri?
Nu, tot ce trebuie să faceți este să confirmați comanda sau alte documente care confirmă achiziția.