Ordin

Pot obține o factură la comandă?
Da, emitem o factură de TVA pentru toate produsele. Amintiți-vă, totuși, că datoria dvs. este de a raporta o voință de a primi o factură la plasarea unei comenzi. Dacă dați date incomplete, biroul nostru va emite o chitanță. Conform prevederilor în vigoare din 2020, nu avem posibilitatea de a emite o chitanță la o chitanță care nu conține numărul de nip al cumpărătorului, deci dacă nu doriți să primiți o factură la plasarea unei comenzi, nu veți primi o factură de TVA de la noi. Dacă aveți un cont de client în magazinul nostru, puteți descărca factura după primirea expedierii "Istoricul comenzii". Dacă nu sunteți un client înregistrat, puteți descărca o factură din comanda dvs. în sistemul Baselinker. De asemenea, veți primi o factură la adresa de e-mail furnizată în comandă.


Am dat date incorecte la factură - ce să fac?
Dacă factura nu a fost încă emisă - trimiteți datele corecte. Dacă factura a fost emisă la date incorecte - trimiteți-ne o notă de corecție la factură cu date corecte.


Cum pot anula o comandă?
Nu este posibilă anularea comenzilor plătite sau livrate la livrare. În acest caz, puteți profita de opțiunea de a reveni sau de a refuza acceptarea parcelei de la curier. Veți primi mijloacele de cumpărare în conformitate cu procedura noastră de returnare. Dacă ordinul nu a fost încă plătit, după 3 zile va fi anulată.


Unde este comanda mea?
Trimitem notificări automate cu privire la starea comenzilor de comandă. Când pachetul va primi o etichetă de transport, veți obține numărul scrisorii de transport pentru a urmări expedierea de la noi. Puteți verifica singur starea expedierii, căutând numărul de litere poștale din sistemul dvs. de transport. Adresele de pagini pot fi găsite în fila de urmărire a expedierii. De asemenea, puteți contacta linia de asistență pentru transportator (taxa de evaluare a operatorului) - în acest mod veți primi rapid informații despre starea expedierii.
GLS: +48 46 814 82 20(De luni până vineri de la 7:00 la 18:00 și în zilele de sâmbătă între orele 7:00 și 15:00)


Nu puteam primi comenzi - ce acum?
Comenzile ratate revin la depozitul nostru și nu vor fi trimise din nou. Departamentul de returnare va returna fondurile pentru cumpărare. Pentru a primi produse, trimiteți o comandă nouă.

Returnează și reclamații

Cum pot plăti produsul?
Rândul său Baltic Sănătatea și siguranța sunt extrem de simple! Doar trimiteți înapoi pachetul în depozitul nostru. Pentru a face mai ușoară, puteți completa formularul de rambursare, astfel încât pachetul dvs. va fi identificat rapid. Nu uitați să respectați termenul limită pentru returnare - toate informațiile pot fi găsite în fila Returnare și în regulamentele noastre. Când întoarcerea dvs. ajunge la depozitul nostru, veți primi o notificare.

Cât trebuie să mă întorc?
În conformitate cu reglementările aplicabile, aveți 14 zile de la data primirii parcelei pentru a vă retrage din acordul încheiat la distanță. În Baltic Sănătate și siguranță Știm că uneori aveți nevoie de mai mult timp pentru a decide, motiv pentru care clienții înregistrați în magazin oferă, de asemenea, o restituire în termen de 101 zile de la data primirii parcelei. Dacă doriți să utilizați timpul extins pentru a reveni, amintiți-vă că produsul returnat trebuie să aibă etichete originale, elementele de ambalare originale și de securitate și nu poate transporta urme de utilizare. Toate informațiile privind regulile de retragere din contract pot fi găsite în regulamentele noastre.


Când voi primi bani pentru produsul returnat?
Fondurile de returnare se fac în termen de 14 zile de la data retragerii din contract, în așteptarea până când produsul returnat ajunge la depozitul nostru. Fiecare produs trece verificarea într-un depozit pentru urme de utilizare și apoi este îndreptată către o rambursare. Realizăm returnările cel mai adesea în câteva zile lucrătoare de la data primirii parcelei, în acest fel ordinea a fost plătită. Dacă nu ați primit o rambursare în termen de 14 zile, vă rugăm să ne contactați


Nu am adăugat o formă de rambursare pentru a returna expedierea - ce acum?
Formularul de rambursare nu este un document obligatoriu, dar facilitează în mod semnificativ identificarea pachetului în depozitul nostru. Dacă nu avem suficiente informații pentru a face o rambursare, vom încerca să contactăm. Dacă nu ați primit o rambursare pentru produs în termen de 14 zile, vă rugăm să ne contactați, probabil că nu aveți informațiile necesare pentru a procesa returnarea.


Vreau să înlocuiesc produsul pentru o altă dimensiune - cum să o faci?
Puteți utiliza returnarea produsului și apoi să comandați dimensiunea potrivită dacă este disponibilă.


Produsele acoperite de garanție?
Aveți dreptul la drepturile cu o garanție, ceea ce înseamnă că, în termen de 2 ani de la cumpărare, puteți trimite o plângere produsului. Pentru a trimite o plângere, accesați fila Reclamații. În stadiul de reclamație, nu trebuie să trimiteți un produs anunțat depozitului nostru, departamentul de plângere îl va cere numai atunci când plângerea este tratată.


Cum să faci o plângere? Cât de mult am timp?
Pentru a trimite o plângere, mergeți la formularul nostru în fila Plângeri - veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie. Puteți trimite o plângere în termen de 2 ani de la cumpărare, vă încurajăm să o faceți imediat după observarea defectului. Nu știu dacă pot să fac publicitate dezavantajului care au avut loc în produs. Ne apropiem de fiecare plângere cu due diligence, tratând fiecare caz în mod individual. Raportarea unei plângeri este gratuită, deci dacă aveți îndoieli - puneți un raport și vom avea grijă de restul!


Produse

Dimensiunea pe care o căutați este indisponibilă.
Pe site-ul magazinului nostru, prezentăm starea actuală de stocare a produselor - dacă nu este disponibilă o dimensiune dată, aceasta înseamnă că nu o avem în prezent în depozit. Aboneaza-te pentru a anunta disponibilitatea produsului si vei primi un mesaj de la noi cand va aparifica produsul! Din păcate, de obicei, nu trebuie să estimăm cu exactitate când produsul apare în depozitul nostru.


Pot să comand un produs pe care nu-l va oferi?
Din păcate, nu există o astfel de posibilitate, prezentăm întreaga ofertă disponibilă magazinului online.


Pot comanda îmbrăcăminte de la ofertă Baltic Sănătate și siguranță din sigla companiei mele?
Aceasta este o idee minunată! Marchează îmbrăcămintea prin broderie sau imprimare (serigrafie, recuperat, turm și flex). Pentru a aplica logo-ul la îmbrăcăminte de la oferta noastră. Pregătiți un fișier grafic (.pdf, .cdr, .ai, .svg) și trimite-l la imprimare @balticenterprise.pl. Puteți trimite poștă electronică, nu comandați produse pentru marcarea produselor direct prin intermediul site-ului magazinului. Timpul de așteptare pentru implementarea serviciului depinde de disponibilitatea produselor de marcare și de mărimea comenzii. Amintiți-vă că nu aveți opțiunea de a rambursa îmbrăcămintea etichetată


Plata și livrarea

Trimiteți în străinătate?
Da, cu toate acestea, costurile mai mari de expediere sunt valide și nu oferim livrare gratuită.


Care este costul și forma de livrare?
Oferim mai multe forme de livrare, astfel încât să puteți alege acest lucru cel mai convenabil pentru dvs.! Toate informațiile despre formularele și costurile de livrare pot fi găsite în fila Livrare.


Care sunt formele de plată? Pot plăti prin Blik?
Oferim mai multe forme de plăți securizate - toate informațiile pot fi găsite în fila de plată. Plata prin Blik este posibilă atunci când alegeți un transfer24.


Am o problemă cu plata ordinului.
Dacă nu a existat o redirecționare la sistemul de plată imediată sau închise pagina browserului, contactați-ne pentru a relua plata.

Alții

Ce reducere voi primi cumpărături?
Dacă sunteți membru Baltic Club, puteți conta pe o reducere permanentă la cumpărăturile dvs. - după ce ați înscris pentru club, veți primi cu siguranță codul de reducere individuală. De asemenea, verificați codurile actuale de reducere pe pagina BalticBhP. Coduri de reducere. Vedeți și cum să înscrieți punctele Baltic Club - le veți schimba pentru mijloacele de a utiliza în magazinul nostru!


Unde pot găsi informații despre promoțiile actuale?
Toate promoțiile pot fi găsite în newsletter-ul nostru - Abonați-vă prin fila Newsletter! În plus, le informăm în mass-media socială: pe Facebook și Instagram.


Prefer cumpărăturile într-un magazin staționar - unde îl voi găsi?
Magazinele noastre vă așteaptă în Poznan și în Sosnowiec. Amintiți-vă că sortimentul din magazine poate fi mai restrâns pe acest site de pe site. Dacă doriți să vă asigurați despre disponibilitatea produselor care vă interesează, contactați consilierii:magazinul BHP Poznań / sosnowiec Bhp Shop.


Cum te poți contacta? Cât timp așteptați răspunsul dvs.?
Ne străduim să găsim informații complete în secțiunea Întrebări și răspunsuri. Dacă nu ați găsit un răspuns la întrebarea dvs., vă rugăm să ne contactați prin e-mail la partea laterală @balticenterprise.pl. Ne străduim să răspundem în 24 de ore.