Ham de siguranta Gekko Comfort cu centura de pozitionare
Ham de siguranta Gekko Comfort cu centura de pozitionare si 5 puncte de atasare este conceput pentru lucrul la inaltime, oferind un nivel ridicat de protectie, ergonomie si confort. Cu 6 puncte de reglare, ham poate fi ajustat perfect la forma corpului utilizatorului, in timp ce captuseala moale din spuma de pe umeri, talie si coapse permite o munca confortabila si convenabila.
caracteristicile produsului Ham de siguranta Gekko Comfort cu centura de pozitionare:
- 5 puncte de ancorare, puncte de asigurare,
- 2 puncte in fata: 1 pe burta, 1 pe piept,
- 1 punct de asigurare in spate,
- 2 puncte de siguranta pe centura de sold pentru lucrul in pozitie de sprijin,
- toate punctele de atasare sunt sub forma de inele D,
- curele si curele late si confortabile (45 mm),
- cusaturi rezistente,
- greutate maxima utilizator 120 kg,
- marime universala,
- 6 puncte de ajustare a hamului,
- EN361,
- EN358,
- EN 813,
- ham Gekko Comfort pot fi utilizate timp de 7 ani de la data productiei si 5 ani de la data lansarii in uz.
- Cod produs: 37130.
Inspectia anuala a hamului Gekko Comfort
Puteti solicita anual inspectia hamei de siguranta Gekko Comfort de catre orice specialist certificat sa efectueze inspectii periodice ale echipamentelor de lucru la inaltime. Efectuam aceste inspectii in magazinul nostru; consultati serviciile noastre.
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Produse din aceeasi categorie
Portwest
Casca Portwest PS53 fara ventilatie, cu reglaj de inaltime
Protekt - sprzęt do pracy na wysokości
Set ham de siguranta Protekt Grider +
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:
Snickers Workwear
Pantaloni de lucru Canvas Snickers RuffWork 6314
Snickers Workwear
Pantaloni de lucru Snickers 6241 Stretch AllroundWork
Produse vizualizate

Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa