• Amortizoare de siguranta Gekko
Cumpara set si economisesti!
Amortizoare de siguranta Gekko
161 lej 153 lej
5% off
Casca de protectie Protekt...
89 lej 85 lej
5% off
250 lej 238 lej
Economisesti: 13 lej

Amortizoare de siguranta Gekko

161 lej
Pret regular: 145 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

amortizoare de siguranta Gekko pentru lucrul la inaltime, cu o lungime de 150 cm, este conceput pentru utilizare pe schele si se ataseaza la puncte de siguranta. Este fabricat din chinga de poliester cu bucle la ambele capete. Amortizorul este fixat cu banda termocontractibila.

Caracteristicile produsului amortizoare de siguranta Gekko pentru lucrul la inaltime caracteristicile produsului

  • amortizoare de siguranta ,
  • 2 puncte de atasare pe fiecare tren de aterizare,
  • latimea benzii 28 mm,
  • latimea benzii absorbante 45 mm,
  • greutate utilizator 100 kg,
  • respecta standardele de siguranta EN 355,
  • Cod produs: 37133.

Vezi si alte produse din categoria amortizoare de siguranta .

Standarde
EN 355 - Amortizoare
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.