• Ham de siguranta Glider Plus
Cumpara set si economisesti!
Ham de siguranta Glider Plus
128 lej 122 lej
5% off
Casca de protectie Protekt...
89 lej 85 lej
5% off
217 lej 206 lej
Economisesti: 11 lej

Ham de siguranta Glider Plus

128 lej
Pret regular: 128 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Ham Plus Glider de protectie este un dispozitiv robust conceput pentru lucrul la inaltime, oferind cel mai inalt nivel de protectie si confort. Echipat cu trei puncte de atasare, este o solutie versatila pentru o varietate de sarcini, inclusiv lucrul la inaltime, pe acoperisuri si pe schele. O gama larga de ajustari ale curelelor permite ham sa fie perfect adaptat formei corpului utilizatorului. Este potrivit atat pentru protectia impotriva caderii, cat si pentru lucrarile cu sprijin lateral.

caracteristicile produsului Ham de siguranta Plus Glider

  • 3 puncte de prindere, catarame de prindere fata, spate, laterale,
  • echipat cu o centura de sold,
  • curele reglabile pentru coapse,
  • ajustare pe piept,
  • Certificat EN 361,
  • Certificat EN 358,
  • latimea benzii: 45 mm,
  • baza metalica cu carlig din spate, fabricata din polietilena solida,
  • circumferinta taliei utilizatorului - ajustare: 82 cm pana la 120 cm,
  • Cod produs: Glider Plus .
Standarde
EN 358 - Echipament individual de protecție pentru poziționarea la locul de muncă
EN 361 - Hamuri de siguranță
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Consorte

Persoană responsabilă în UE:

SILBET Sp. z o.o.

ul. Grabiszyńska 233

53-234 Wrocław

POLONIA

info@consorte.pl