• Opritor de franghie cu fir de ancorare GEKKO 10m
Cumpara set si economisesti!
Opritor de franghie cu fir...
322 lej 306 lej
5% off
Casca de protectie Protekt...
89 lej 85 lej
5% off
411 lej 390 lej
Economisesti: 21 lej

Opritor de franghie cu fir de ancorare GEKKO 10m

322 lej
Pret regular: 322 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Opritorul de franghie GEKKO de 10 m cu cablu de ancorare este un dispozitiv de siguranta profesional conceput pentru a proteja lucratorii care lucreaza la inaltime. Acesta ofera protectie eficienta impotriva caderii atunci cand se lucreaza pe verticala, permitand in acelasi timp libertatea de miscare in timpul lucrului.

caracteristicile produsului opritor de franghie cu fir de ancorare GEKKO 10m:

  • un cablu lung de 10 metri, care asigura o raza larga de actiune si flexibilitate in deplasarea la locul de munca,
  • linastatic durabil,
  • dispozitivul se misca in sus si in jos pe franghie si se opreste si franeaza in caz de cadere,
  • rezistenta 15KN,
  • franghie statica cu o bucla la ambele capete,
  • Certificat EN 353-2,
  • Cod produs: 38019.
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.