Acest Amortizoare de siguranta este conceput pentru lucrari de asigurare la inaltime. Doua carlige mari cu arc se ataseaza la punctele de ancorare si sunt fixate cu o chinga flexibila si elastica, facilitand fixarea si prevenind agatarea de elementele structurale. Acest produs este recomandat in special pentru lucrarile pe schele.
caracteristicile produsului Amortizoare de siguranta dublu elastic:
- lungimea benzilor elastice inainte de intindere 75 cm,
- latimea deschiderii carligelor de fixare la punctele de asigurare 50 mm,
- latimea deschiderii carligului de fixare la ham 16 mm,
- rezistenta carligului cu arc 25 kN,
- distanta minima a punctului de ancorare fata de sol este de 6,75 m,
- greutatea maxima a utilizatorului, inclusiv uneltele si echipamentul, este de 100 kg,
- Echipamentul indeplineste cerintele standardelor EN 355, EN 354, EN 362.
Nu uitati ca puteti solicita efectuarea inspectiilor tehnice anuale de catre orice specialist autorizat sa inspecteze echipamentele pentru lucrari la inaltime.
Vezi si alte produse din categoria amortizoare de siguranta .
EN 355 - Amortizoare
EN 362 - Cârlig de siguranță cu arc
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Producător: Consorte

Persoană responsabilă în UE:
SILBET Sp. z o.o.
ul. Grabiszyńska 233
53-234 Wrocław
POLONIA
info@consorte.pl
Produse din aceeasi categorie
Protekt - sprzęt do pracy na wysokości
Set ham de siguranta Protekt Grider +
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:
Gekko Pro
Ham de siguranta Gekko Comfort cu centura de pozitionare
Produse vizualizate
Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa