Genti de incaltaminte REINNOITE
Genti de incaltaminte REINNOITE
Daca nu poti scapa de mirosul neplacut din bocancii de lucru, avem o solutie pentru tine! Pliculetele pentru incaltaminte FRESHED sunt un produs revolutionar – sunt usor de utilizat, nu numai ca mascheaza mirosurile neplacute, dar absorb si umezeala din incaltaminte, eliminand sursa problemei. Pliculetele sunt disponibile intr-o varietate de modele si culori si le poti folosi pentru bocancii de lucru, pantofii casual, echipamentul sportiv si multe altele. Sunt sigure si ecologice. Cum se utilizeaza pliculetele FRESHED? Este simplu – dupa munca, introduceti cate un pliculet in fiecare pantof si lasati-l peste noapte – pantofi vor fi uscati si proaspeti dimineata. Nota: In cazuri exceptionale, poate dura cateva zile pana cand se obtine un miros placut, dar pliculetele vor functiona atata timp cat le lasati in pantofi. Pliculetele nu trebuie spalate. Dupa o utilizare prelungita, le poti aerisi si, daca continutul se cristalizeaza, stoarceti excesul de umiditate pentru a le readuce la forma lor originala.
caracteristicile produsului genti pentru incaltaminte FRESHED:
- absoarbe umezeala, usuca
- distruge mediul in care sunt bacteriile care produc mirosuri neplacute
- lasa un miros placut
- este ecologic
- nu este testat pe animale
- 2 pliculete intr-un set
- durabilitate - 6 luni
Vezi si insertiile pentru incaltaminte de lucru din oferta BalticWorkwear !
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Produse din aceeasi categorie
Sir Safety
Branturi pentru incaltaminte de lucru Responder SIR MB982800
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:
Mascot
Hidroizolant pentru incaltaminte de lucru Mascot Zebru
Solid Gear
Pantofi de lucru Solid Gear Atlas S3 SRC Low Top
Snickers Workwear
Tricou de lucru Snickers 2590 factory second
Produse vizualizate