• Ham de siguranta Gekko Basic
Cumpara set si economisesti!
Ham de siguranta Gekko Basic
111 lej 105 lej
5% off
Casca de protectie Protekt...
89 lej 85 lej
5% off
200 lej 190 lej
Economisesti: 10 lej

Ham de siguranta Gekko Basic

111 lej
Pret regular: 111 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

ham de siguranta De protectie Basic este conceput pentru cei care cauta o solutie rentabila pentru a asigura siguranta completa in timpul lucrului la inaltime. Chingile rezistente si cusute solid ofera o protectie fiabila impotriva caderii. Reglarea completa la Gekko coapselor si al partii superioare a corpului permite o potrivire perfecta.

caracteristicile produsului Ham De protectie Gekko Basic :

  • ham de siguranta de baza,
  • 2 puncte de prindere (spate, fata),
  • punctul frontal este realizat din banda, punctul posterior este realizat dintr-un inel D forjat,
  • gama completa de ajustari,
  • bretele late de 45 mm, cusaturi intarite,
  • inele D din aliaj de aluminiu,
  • Standardele de siguranta EN 361,
  • greutate maxima utilizator 140 kg,
  • durata de viata este de 7 ani de la data productiei si de 5 ani de la data punerii in functiune,
  • marime universala, ajustabila pana la 200 cm in inaltime si 120 cm in talie,
  • Cod produs: 37128.

Vezi si alte ham de siguranta din oferta BalticBHP .

Standarde
EN 361 - Hamuri de siguranță
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.