• Ham de siguranta Grasshopper cu 4 puncte
Cumpara set si economisesti!
Ham de siguranta...
178 lej 169 lej
5% off
Casca de protectie Protekt...
89 lej 85 lej
5% off
267 lej 254 lej
Economisesti: 13 lej

Ham de siguranta Grasshopper cu 4 puncte

178 lej
Pret regular: 160 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

caracteristicile produsului Ham de siguranta Grasshopper :

  • Pentru lucru confortabil la inaltime
  • Doua puncte de fixare frontale sub forma de inele D din otel
  • Punct de fixare spate sub forma unui inel D solid
  • Cataramele laterale de fixare permit o fixare stabila
  • Centura de sold: DA – creste confortul si stabilitatea
  • Reglarea curelelor de umar si coapsa
  • Captuseala moale pe umeri, coapsa si sold pentru o ergonomie sporita
  • Marime: universala – se potriveste diferitelor forme ale corpului
  • Certificate de siguranta:
  • EN-361:2002 – protectie impotriva caderilor de la inaltime
  • EN-358:1999 – centuri de siguranta pentru lucrul in pozitie de sprijin
  • EN-813:2008 – hamuri cu curea de talie
Standarde
EN 361 - Hamuri de siguranță
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Consorte

Persoană responsabilă în UE:

SILBET Sp. z o.o.

ul. Grabiszyńska 233

53-234 Wrocław

POLONIA

info@consorte.pl