Suport de identificare pentru casca Petzl Vertex / Strato

62 lej
Pret regular: 62 lej
Cantitate
Ultimele produse in stoc
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Acest suport practic pentru legitimatie, pentru castile VERTEX si STRATO, se ataseaza la fanta frontala. Este usor de instalat si protejeaza eficient legitimatia de ploaie si murdarie. Suportul va permite sa expuneti cu usurinta legitimatia, eliminand bataia de cap a cautarii acesteia.

caracteristicile produsului suportului de insigna pentru casca Petzl Vertex / Strato :

  • permite identificarea rapida a angajatului,
  • instalare rapida in fanta din fata sau din spate a castii,
  • compatibil cu castile Vertex, Vertex Vent, Strato ,
  • ofera o protectie eficienta a cartii de identitate impotriva ploii,
  • usor de pus pe actul de identitate.
  • Greutate: 45 g,
  • Material: policarbonat.

Vezi si alte accesorii Petzl .

0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Petzl

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe AMC A.Ciszewski & K. Śmiałek sp.j.

Mników 389

32-084 Morawica

info@amc.com.pl