Set filtre Sundstrom SR 500 cu casca SR 570

11.111 lej TVA inc.
Now with discount: -46%
6.056 lej
Pret regular: 11.111 lej Cel mai mic pret: 6.056 lej
Cantitate
Livrare in termen de 48 de ore
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Setul de filtre Sundstrom SR 500 cu casca SR 570 este o suflanta cu aer fortat de inalta calitate. Setul este format din unitatea de filtrare standard Sundstrom SR 500 si casca de protectie SR 570 cu viziera. Setul de suflanta este recomandat in special pentru lucrari solicitante, de lunga durata, in conditii de praf sau poluare a aerului ridicata. Sistemul de circulatie fortata a aerului creeaza o presiune pozitiva in masca de protectie, reducand rezistenta la respiratie, iar presiunea pozitiva in sine previne patrunderea substantelor nocive in masca.

Ce este inclus in setul de filtre Sundstrom SR 500 cu aparatul de cap SR 570?

  • set complet de umflatoare SR 500 cu baterie, incarcator si curea de transport,
  • set complet de filtre de praf SR 510,
  • Masca faciala SR 570,
  • folie de protectie 1 buc.
  • Cod produs: H06-6612.
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Sundstrom

EU Responsible person:

Sundström Safety AB

Västergatan 4

Lagan 341 50

info@srsafety.se