Filtru anti-praf pentru masca P3 cu carbune activ FS-ZI38 P3 R
Filtru anti-praf pentru masca P3 cu carbon activ FS-ZI38 P3 R caracteristicile produsului :
- Aplicatii: prelucrarea lemnului, lucrul cu azbest, lucrul in industria chimica, sudura si taiere termica, indepartarea ciupercilor si mucegaiului, curatarea podurilor, subsolurilor si incaperilor dupa incendii.
- Clasa de protectie P3 – eficienta de filtrare de cel putin 99%.
- Conformitate cu standardul EN 143 – filtru de protectie respiratorie.
- Strat de carbune activ – protejeaza impotriva vaporilor organici sub OEL.
- Constructie multistrat – material netesut din poliester cu ace, material netesut protector topit-suflat si cu carbune activ.
- Racord tip baioneta – compatibil cu semimastile 3M din seriile 6000 si 7500 (cu conector 3M -502).
- Reutilizabil – marcat cu „R”, curatati dupa fiecare utilizare.
- Domeniu de aplicare – prafuri, fumuri, ceturi si aerosoli, pana la 50x OEL.
- Greutate redusa - confortabil de purtat chiar si in timpul utilizarii pe termen lung.
- Intervalul de temperatura de depozitare – de la -20°C la +40°C, umiditatea sub 90%.
Intrebari frecvente – Filtru FS-ZI38 P3 R
Filtrul FS-ZI38 P3 R este compatibil cu mastile 3M ?
Da, dupa utilizarea conectorului 3M -502, filtrul se potriveste semimastilor 3M ser.
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Producător: Filter Service

Descarcati - instructiuni generale de siguranta Filtre si absorbante
Avertismente de siguranta:
- Utilizati numai in conformitate cu utilizarea dorita si intr-un mediu care respecta marca de filtrare.
- Nu utilizati sub un oxigen sau medii slabe in care concentratia substantei nu este cunoscuta.
- Produsul nu protejeaza impotriva tuturor tipurilor de amenintari chimice si biologice - verificati intotdeauna domeniul de protectie.
- Nu modificati sau nu curatati filtrele - sunt produse de unica folosinta sau limitata.
- Filtrul trebuie inlocuit imediat dupa primele semne de scurgeri, deteriorarea sau pierderea eficacitatii.
- Produsul nu este destinat copiilor.
- Ambalajul foliei poate reprezenta o amenintare la adresa strangulare sau de sufocare - tine departe de copii.
Produse din aceeasi categorie
3M
Masca de praf cu filtru din carbon activ 3M D3138 Secure Click
Produse vizualizate
Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa