Perie de ingrijire a incaltamintei Engelbert Strauss

11 lej
Pret regular: 11 lej
Cantitate
In stoc, livrare imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Perie de ingrijire a incaltamintei Engelbert Strauss

Cantitate: 1 buc.

Culoarea perilor: negru

Numar de catalog: 1536203

Perie de incaltaminte Engelbert Strauss - nu doar pentru cizme de lucru!

Pentru a va asigura ca pantofi de lucru dureaza mult timp, trebuie sa aveti grija de ea nu doar in timp ce lucrati! Ingrijirea corespunzatoare a incaltamintei este cruciala in asteptarea urmatorului loc de munca. Peria de incaltaminte Engelbert Strauss va usureaza aceasta sarcina. Usoara, practica si cu peri moi, curata perfect pantofi de nisip, resturi vegetale, praf si orice murdarie neaderenta. Poate fi folosita si pentru a aplica vaselina sau ceara folosita pentru protejarea pielii.

caracteristicile produsului Perie de ingrijire a incaltamintei Engelbert Strauss :

  • lungime: 17 cm,
  • convenabil de utilizat,
  • peri negri,
  • potrivit pentru toate materialele: de la piele la materiale sintetice.

Vezi toate accesoriile pentru incaltaminte de lucru din oferta BalticWorkwear !

0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Engelbert Strauss