Ochelari de protectie Portwest PS20 Dynamic Plus

53 lej TVA inc.
Now with discount: -6%
50 lej
Pret regular: 48 lej Cel mai mic pret: 50 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

caracteristicile produsului ochelari de protectie Portwest PS20 Dynamic Plus :

  • Greutate: 32 g
  • Design sportiv, lentile mari pentru protectia fetei si a ochilor
  • Protectie integrata pentru sprancene TPE care protejeaza impotriva particulelor, impactului si stralucirii
  • Strat anti-zgarieturi si anti-aburire
  • 100% fara metale – fara nichel sau fier
  • Brate bicolore si extrem de flexibile pentru confort maxim
  • Designul rotunjit al lentilei largeste campul vizual
  • Piesa nazala moale din TPR asigura o potrivire perfecta pe fata utilizatorului
  • Varfuri moi antiderapante din cauciuc
  • Protectie UV 99%
  • Protectie certificata impotriva zgarieturilor (marcata cu „K” pe lentile)
  • Strat anti-aburire certificat (marcat cu „N” pe lentile)
  • Certificat CE

Standardele ochelarilor PS20:

  • EN 166 1 FT, K, N
  • EN 170 2C-1.2
  • EN 172 5-3.1
Standarde
EN 166 - Protectia individuala a ochilor
EN 170 - Filtre protejate impotriva soarelui
RO 172 - Filtre protejate impotriva soarelui pentru uz industrial
Lentile
Incolor
Policarbonat (PC)
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Portwest

Portwest Polska

ul. Wiejska 49

41-250 Czeladz

obslugaklienta@portwest.com

Descarcati - instructiuni generale de siguranta Ochelari de siguranta

Avertismente de siguranta:

  • Produsul nu este destinat copiilor.
  • Ambalajul foliei poate reprezenta o amenintare la adresa sufocarii sau strangularii - pastrati indeaproape copiii.
  • Nu utilizati in medii si conditii la care ochelarii nu au fost proiectati.
  • Ochelarii deteriorati trebuie inlocuiti imediat.