Bocanci de lucru Base Prado S3

356 lej
Pret regular: 356 lej
Culoare: Negru
  • Negru
44
36
Epuizat
37
38
39
40
41
Epuizat
42
43
44
45
Epuizat
46
47
48
49
Cantitate
Livrare in termen de 48 de ore
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

caracteristicile produsului Bocanci de lucru Base Prado S3:

  • Incaltaminte antistatica
  • Partea superioara impermeabila previne udarea interiorului pantofului
  • Rezistenta la varful de picior 200 J (otel)
  • Talpa rezistenta la perforare ( Fresh 'n Flex )
  • Captuseala: SmellStop anti-miros si antibacterian
  • Standard: EN ISO 20345:2011 S3 SRC

Pantofi Base sunt o alegere fiabila pentru mediile de lucru solicitante. Pielea impermeabila protejeaza impotriva umezelii, in timp ce varful si talpa din otel asigura siguranta maxima. Pantofii Base Proado combina durabilitatea, confortul si un aspect profesional.

Standard
SCR - rezistenta la alunecare atat pe substraturile ceramice, cat si pe cele din otel
Greutate 1 pantof R 42
767
Material
Piele
Standarde
EN 20345 - Încălțăminte de siguranță
Clasa de protectie
S3
Bombeu
Metal
Brant anti-perforatie
Asa
Incheietoarea
Legat
Membrana impermeabila
Nu
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Base Protection

Producator:
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Uione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com

Descarcati - instructiuni generale de utilizare cu avertismente de siguranta.

Avertismente de siguranta:

  • Produsul nu asigura o protectie completa in conditii extreme - verificati daca incaltamintea este potrivita pentru un anumit mediu de lucru.
  • Nu utilizati in medii care necesita protectie impotriva substantelor chimice, tensiune ridicata, temperatura foarte mare sau scazuta daca produsul nu are certificatele potrivite.
  • Nu incaltaminte de lucru Este impermeabil. Verificati specificatia produsului inainte de utilizare in umeda sau tratata la substante chimice.
  • Talpa anti-alunecare nu elimina riscul de alunecare. Pastrati prudenta pe suprafete umede, uleioase sau neuniforme.