Prosop de gat racoritor

28 lej TVA inc.
Now with discount: -15%
24 lej
Pret regular: 28 lej Cel mai mic pret: 24 lej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Un prosop racoritor pentru gat este un produs indispensabil pentru orice profesionist in zilele fierbinti de vara. Acest prosop inovator este conceput pentru a te mentine racoros in timpul unei zile grele de munca. Dar, hei, il poti folosi si pentru alergare sau ciclism.

caracteristicile produsului prosop racoritor pentru gat:

  • fabricat dintr-un material inovator care se activeaza atunci cand este inmuiat in apa si ramane rece chiar si dupa o utilizare prelungita,
  • efect de racire de pana la cateva ore - testat de echipa Balticworkwear ,
  • materialul este prietenos cu pielea si nu provoaca iritatii,
  • utilizare universala, o poti folosi ca banda de sustinere, o poti purta in jurul gatului sau ca esarfa,
  • Dimensiunile prosopului sunt 30 cm x 10 cm.

Cum se foloseste un prosop racoritor?

  • inmuiati prosopul in apa,
  • stoarceti excesul de apa,
  • flutura prosopul in aer,
  • asezati prosopul unde doriti sa va racoriti, de exemplu, pe ceafa,
  • simti o usurare incredibila.

Vedeti si alte accesorii de racire disponibile la Balticworkwear .

0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Portwest

Portwest Polska

ul. Wiejska 49

41-250 Czeladz

obslugaklienta@portwest.com