caracteristicile produsului ochelari de protectie 3M Virtua AP
- Siguranta: Protectie impotriva impacturilor de mare viteza si energie redusa (F) si a proiectilelor la temperaturi extreme (-5°C pana la +55°C, T).
- Interval de temperatura: Poate fi utilizat la temperaturi extreme de la -5°C la +55°C.
- Protectie UV: Respecta standardul EN 170:2002 – protectie UV (lentile transparente si chihlimbar).
- Protectie impotriva stralucirii: Lentilele gri conforme cu EN 172:1994 ofera protectie impotriva stralucirii solare.
- Lentile: Fabricate din policarbonat durabil, rezistent la zgarieturi, clasa optica intai.
- Strat de acoperire al lentilei: AS ( Anti-Scratch ) – rezistenta sporita la zgarieturi.
- Greutate redusa: Ochelarii cantaresc doar 26 g, ceea ce sporeste confortul in utilizare.
- Scut lateral: Protectie suplimentara impotriva particulelor laterale.
- Aspect elegant: Design elegant, universal, potrivit atat pentru femei, cat si pentru barbati.
Standarde si certificari pentru ochelarii 3M Virtua AP:
- Conformitate cu EN 166:2001: Protectie impotriva particulelor de mare viteza si energie redusa (F) la temperaturi extreme (T).
- Conformitate cu EN 170:2002 – protectie UV (transparent)
Numerele de catalog ale produselor 3M Virtua AP:
- Incolor - 3M 71512-00000M
- Colorat - 3M 71512-00001M
RO 172 - Filtre protejate impotriva soarelui pentru uz industrial
Incolor
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Producător: 3M

Persoana responsabila în UE:
3M Poland Sp. z o.o.
Katowicka 117
Nadarzyn 05-830
3m@3m.pl
Descarcati - instructiuni generale de siguranta Ochelari de siguranta
Avertismente de siguranta:
- Produsul nu este destinat copiilor.
- Ambalajul foliei poate reprezenta o amenintare la adresa sufocarii sau strangularii - pastrati indeaproape copiii.
- Nu utilizati in medii si conditii la care ochelarii nu au fost proiectati.
- Ochelarii deteriorati trebuie inlocuiti imediat.
Produse din aceeasi categorie
Bolle Safety
Ochelari de protectie Bolle Cobra COBFSPSI
Bolle Safety
Ochelari de protectie Bolle Safety Ness +
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:
Produse vizualizate