Kit de ingrijire a incaltamintei de Emma Safety din piele

72 lej
Pret regular: 72 lej
Culoare: Bej
  • Negru
  • Maro
  • Bej
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Trusa de ingrijire pentru incaltaminte din piele Emma Safety include o crema ecologica pentru ingrijirea si intretinerea incaltamintei din piele naturala si o pensula practica de aplicare. Setul include, de asemenea, o laveta de lustruit incaltaminte din bumbac natural si un pliant cu sfaturi practice pentru intretinerea incaltamintei din piele. Toate acestea sunt ambalate intr-o punga practica cu snur.

Continutul trusei de ingrijire a incaltamintei Emma Safety din piele:

  • crema ecologica pentru ingrijirea incaltamintei din piele,
  • o pensula practica pentru aplicarea cremei,
  • laveta de bumbac pentru lustruit,
  • pliant cu instructiuni,
  • geanta pentru transport si depozitare.

Vedeti si alte impregnari pentru incaltaminte disponibile la BalticBHP .

0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Emma Safety