Husa de ochelari Bolle

39 lej
Pret regular: 39 lej
Cantitate
Ultimele produse in stoc
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Husa rigida pentru ochelari Bolle din poliester cu fermoar va pastreaza ochelarii de protectie in stare buna chiar si atunci cand sunt depozitati intr-o trusa de scule sau in torpedoul masinii.

caracteristicile produsului Husa rigida Bolle 38463 pentru ochelari:

  • husa rigida pentru ochelari de protectie
  • compatibil cu cele mai populare modele de ochelari de protectie,
  • fabricat din poliester rezistent,
  • captusita cu material moale,
  • inchis cu fermoar,
  • protejeaza ochelarii impotriva zgarieturilor in timpul transportului si depozitarii,
  • incap usor in buzunarele hainelor si in rucsacuri,
  • dimensiuni interne: 170 x 70 x 50 mm,
  • Cod produs: 38463.

0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Bolle Safety

Persoană responsabilă în UE:
Bolle Safety
34 rue de la soie
Villeurbanne 69100
contact@bolle-safety.com