Filtru Sundstrom SR 710 P3 pentru unitate de filtrare

100 lej
Pret regular: 100 lej
Cantitate
Ultimele produse in stoc
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

Filtrul Sundstrom SR 710 P3 pentru unitatile de filtrare Sundstrom se caracterizeaza printr-o rezistenta la respiratie si o eficienta de filtrare foarte scazute. Filtrul Sundstrom SR 710 este conceput pentru a fi utilizat cu unitatile de alimentare cu aer SR 500/ SR 500 EX/ SR 700 si este echipat cu un filet special pentru fixarea acestora pe unitate. Filtrul SR 710 P3 R poate fi reutilizat pentru mai multe ture de lucru. Filtrul SR 710 nu poate fi combinat cu filtre de gaz. Daca un filtru de praf P3 trebuie combinat cu un filtru de gaz, trebuie utilizat filtrul SR 510 P3.

caracteristicile produsului filtrului Sundstrom SR 710 P3 pentru unitatea de filtrare:

  • filtru de praf clasa P3,
  • pentru utilizare in unitati de alimentare cu aer,
  • filtru marcat cu R - pentru utilizare in mai multe ture,
  • trebuie sa cumparati 2 filtre pentru unitatea de alimentare cu aer,
  • nu este posibila combinarea acestui filtru cu un filtru de gaz,
  • Certificat EN 12941,
  • Certificat EN 12942,
  • cod produs: H02-1512
Clasa de protecție a filtrului
P3
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Sundstrom

EU Responsible person:

Sundström Safety AB

Västergatan 4

Lagan 341 50

info@srsafety.se

Descarcati - instructiuni generale de siguranta Filtre si absorbante

Avertismente de siguranta:

  • Utilizati numai in conformitate cu utilizarea dorita si intr-un mediu care respecta marca de filtrare.
  • Nu utilizati sub un oxigen sau medii slabe in care concentratia substantei nu este cunoscuta.
  • Produsul nu protejeaza impotriva tuturor tipurilor de amenintari chimice si biologice - verificati intotdeauna domeniul de protectie.
  • Nu modificati sau nu curatati filtrele - sunt produse de unica folosinta sau limitata.
  • Filtrul trebuie inlocuit imediat dupa primele semne de scurgeri, deteriorarea sau pierderea eficacitatii.
  • Produsul nu este destinat copiilor.
  • Ambalajul foliei poate reprezenta o amenintare la adresa strangulare sau de sufocare - tine departe de copii.