Este dificil sa mentii pantofi de lucru proaspete dupa o utilizare prelungita, dar exista ceva ce poti face in afara de curatarea regulata a fetei. Deodorantul Engelbert Strauss Fresh Shoe va ajuta la eliminarea mirosurilor neplacute si va improspata rapid pantofi tale preferate.
Caracteristicile produsului :
- improspateaza rapid incaltamintea,
- elimina mirosurile neplacute,
- usor de aplicat,
- poate fi folosit pentru toate tipurile de incaltaminte,
- capacitate: 100 ml,
- Cod producator 8797142.
Iti poti pastra pantofii proaspeti nu doar la exterior, curatandu-i regulat, ci si la interior. Acum, Engelbert Strauss s-a alaturat randurilor produselor de ingrijire a incaltamintei cu un deodorant. Usor de aplicat, elimina rapid mirosurile neplacute din incaltaminte. Un avantaj major este ca poate fi folosit cu o varietate de stiluri de incaltaminte, asa ca il poti folosi si pe incaltamintea de zi cu zi. Sticla practica incape cu usurinta in rucsac.
Vezi toate accesoriile pentru incaltaminte pe care le oferim!
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Producător: Engelbert Strauss

Produse din aceeasi categorie
Base Protection
Branturi interioare pentru incaltaminte cu gel de Base Protection
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:
Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa