Fixarea corecta a mastii reutilizabile este esentiala pentru longevitatea acesteia! Pentru cei care apreciaza curatenia accesoriilor De protectie si le pasa de starea lor, Sundstrom a creat un recipient dedicat pentru depozitarea semimastilor cu filtre.
Caracteristicile produsului :
- destinate semimastilor Sundstrom ,
- forma triunghiulara,
- capac atasat permanent,
- suport pentru atasare la curea,
- curea de umar suplimentara,
- fabricat din material solid,
- culoare albastra cu capac negru,
- model: SR 230,
- Cod producator: H09-3012.
Solutia perfecta pentru posesorii de semimasti Sundstrom care doresc sa isi depoziteze mastile in conditii igienice, protejandu-le de murdarie si deteriorari mecanice. Cutia de plastic este inchisa ermetic cu un capac. Dispune de o curea lunga de umar si o catarama pentru atasarea cutiei la o curea, de exemplu. Cutia Sr 230 poate gazdui cu usurinta o semimasca cu filtre instalate. Este o modalitate excelenta de a depozita in siguranta masca la locul de munca sau in timpul transportului, atunci cand este expusa la deteriorari si murdarie. O masca curata imbunatateste confortul la locul de munca si siguranta utilizatorului, asa ca nu uitati sa folositi servetele de curatare dedicate si sa depozitati masca in mod corespunzator.
Doriti sa aflati mai multe despre accesoriile de protectie respiratorie? Vizitati blog nostru!
Reclamatii – informatii esentiale
- Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
- Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
- Este necesara factura sau chitanta? Nu.
- Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
- Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
- Trebuie sa am ambalajul original? Nu.
Intrebari frecvente:1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.
2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?
Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Cum arată procesul de reclamatie?
Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.
4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?
Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.
5. Cât durează solutionarea reclamatiei?
De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.
6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?
Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.
7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?
Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.
Producător: Sundstrom

EU Responsible person:
Sundström Safety AB
Västergatan 4
Lagan 341 50
info@srsafety.se
Produse din aceeasi categorie
3M
Masca de protectie impotriva prafului 3M 7500 6035 P3
Clientii care au cumparat acest produs au mai cumparat si:
Produse vizualizate
Aprecierea ta pentru recenzie nu a putut fi trimisa
Reclama un comentariu
Raport trimis
Reclamatia tau nu a putut fi trimisa
Scrie-ti recenzia
Recenzia a fost trimisa
Recenzia ta nu a putut fi trimisa