- today
- label Ghidul
- favorite 0 likes

Astazi, cateva cuvinte despre incaltamintea de lucru…
Incaltamintea de protectie este o necesitate – adidasii de zi cu zi de la reducere intr-un magazin de articole sportive nu sunt suficienti la locul de munca, desi uneori, privind in jur, unii oameni prefera totusi sa experimenteze acest lucru direct. Ei bine... mai devreme sau mai tarziu, realitatea se impune :P Diferite locuri de munca necesita niveluri diferite de protectie, asa ca potrivirea corecta este esentiala. Si aici pot aparea primele provocari. Incaltamintea de siguranta este impartita in clase – de la cele de baza la cele mai avansate. Cele mai comune tipuri de pe piata sunt S1/S1P (protectie de baza, acoperire a calcaiului, varf) sau S3 (protectie avansata, rezistenta la apa, uleiuri si grasimi, talpa rezistenta la perforare) sau S5 (incaltaminte specifica, extrem de specializata, fabricata din materiale sintetice specializate). Cei mai mari producatori din lume stiu ca protectia in sine nu este totul – in lumea de astazi, conteaza si confortul (pentru ca cum poti lucra toata ziua daca te doare calcaiul?), aspectul (respectul pe un santier este o necesitate!) si tehnologiile moderne care optimizeaza practic fiecare aspect – miros, constructie, functionalitate, greutate, durabilitate si multe, multe altele. Prin urmare, atunci cand intri intr-un magazin, merita sa-i pui vanzatorului cateva intrebari de baza:
- Ce clasa de protectie are un anumit incaltaminte?
- Va fi potrivit pentru munca pe care o fac?
- Ce proprietati are?
- Din ce material este facut?
- Ma va proteja de conditiile de la locul de munca?
Cateva intrebari pot risipi complet orice indoiala si te pot impiedica sa te faci de ras. Si daca nu tu insuti, atunci cu siguranta portofelul tau. Cand cumperi, fii atent la constructia si constructia pantofului. Pantofii crapa adesea in anumite locuri, cum ar fi cusaturile (asa ca, cu cat mai multe cusaturi, cu atat mai bine), indoirea piciorului in apropierea degetelor (pozitia pe care o ia piciorul cand sta ghemuit - aici, merita sa te asiguri ca pantoful pe care il cumperi are un varf suplimentar turnat, care va preveni deteriorarea la ridicarea in picioare si adesea inconstientul „impingere” care poate duce in cele din urma la deteriorarea talpii), sau varful. Pantofii din plasa respirabila nu sunt cea mai buna idee pentru cineva care lucreaza in noroi, murdarie si altele asemenea. Iar pentru un muncitor in depozit, mersul printre rafturi in pantofi cu talpa groasa si fete izolate este excesiv. De asemenea, este important sa nu tratezi pantofii ca vata si sa ii ingrijesti corespunzator (un subiect pe care il vom aborda alta data). De asemenea, este important sa ne amintim ca niciun pantof nu este indestructibil - pantofii de lucru, ca oricare altii, se uzeaza in timp. Fiecare produs poate defecta si din cauza unui defect pur de fabricatie, motiv pentru care exista un mecanism preventiv de reclamatii pentru consumatori. Cu toate acestea, „utilizarea necorespunzatoare a incaltamintei” este liderul incontestabil in ceea ce priveste reclamatiile respinse. Iar aceasta situatie provine din selectia si potrivirea necorespunzatoare. Si, in cele din urma, intregul proces elaborat de reclamatii…
Si, daca tot vorbim despre acest proces, cand poate incepe si care sunt conditiile?
O reclamatie (colocvial: un drept sacru al consumatorului) este o solicitare a unui client catre un vanzator, care decurge din calitatea nesatisfacatoare a serviciilor. Prin urmare, daca produsul nu indeplineste cerintele stabilite, clientul are dreptul sa depuna o reclamatie. Magazinul este obligat sa accepte si sa investigheze o astfel de reclamatie in termen de 14 zile (in cazul comenzilor prin posta, aceasta perioada incepe sa curga de la primirea coletului). Magazinul poate fie sa accepte, fie sa respinga reclamatia, in functie de daca produsul prezinta defecte mecanice (adica, cele rezultate direct din utilizarea necorespunzatoare sau lipsa unei intretineri adecvate).
Cum arata procesul de reclamatii pe balticbhp.pl?
Primul pas este depunerea unei reclamatii. Incaltamintea trebuie ambalata si trimisa la adresa furnizata pe site, impreuna cu formularul de reclamatie – documentul de baza care confirma reclamatia. De asemenea, trebuie sa includeti orice documentatie care confirma ca produsul a fost achizitionat la locatie (bon fiscal, factura, confirmare de plata etc.). De asemenea, puteti aduce incaltamintea la unul dintre magazinele noastre fizice. Departamentul de Reclamatii are la dispozitie 14 zile pentru a procesa solicitarea dumneavoastra si a raspunde – aceste informatii sunt de obicei primite prin SMS. Aveti intotdeauna optiunea de a o schimba cu un alt articol sau model sau de a solicita o rambursare. Pentru a va asigura confortul, nu consideram decizia noastra irevocabila – am putea pur si simplu sa gresim. Prin urmare, transmitem reclamatiile respinse producatorului de incaltaminte, care va reevalua apoi cazul. Dupa ce primim raspunsul lor, vi-l vom transmite.