Sandale de lucru 350 S1

189 lej TVA inc.
Now with discount: -9%
172 lej
Pret regular: 189 lej Cel mai mic pret: 172 lej
Culoare: Negru
  • Negru
41
41
43
44
45
46
TABELUL MARIMILOR
TABELUL MARIMILOR
Cantitate
Ultimele produse in stoc
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie

caracteristicile produsului Sandale de lucru 350 S1:

  • Varf metalic pentru protectie (200 J)
  • Zona calcaiului inchisa
  • Proprietati antistatice
  • Absorbtia energiei in zona calcaiului
  • Parte superioara din nubuc cu limba din material Oxford
  • Intarire suplimentara din TPU pe degete
  • Talpa din poliuretan (PU), tehnologie cu dubla injectie
  • Clasa de siguranta: S1
  • O combinatie de durabilitate si siguranta la un pret accesibil oricarui profesionist.

Sandale de siguranta 350 S1 combina protectia robusta cu confortul. Varful metalic si intariturile din TPU va asigura siguranta. Constructia lor respirabila si proprietatile antistatice le fac ideale pentru munca de zi cu zi. Sandale 350 ofera un pret atractiv, mentinand in acelasi timp toate standardele cheie de siguranta.

Clasa de protectie
S1
Bombeu
Metal
Brant anti-perforatie
Nu
Membrana impermeabila
Nu
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Urgent

EU Responsible person:

URGENT R SZCZĘSNY M WIĘŹNIAK SPÓŁKA JAWNA

Przemysłowa 1, 87-630 Skępe, Poland

e-mail: urgent@urgent.pl