Polar Engelbert Strauss Parkieciarze

178 lej
Pret regular: 160 lej
Culoare: Negru
  • Negru
S
S
M
L
XL
XXL
TABELUL MARIMILOR

Nu știi cum să alegi mărimea potrivită? Consultă tabelul nostru cu mărimi!



DIMENSIUNE A. PIEPT [CM] B. TALIE [CM]
2XS 81-83 71-74
XS 84-87 76-78
S. 88-93 79-84
M. 94-101 85-92
L. 102-109 93-100
XL 110-117 101-110
XXL 118-127 111-121
XXXL 128-137 122-132
XXXXL 138-147 133-143
TABELUL MARIMILOR

Nu știi cum să alegi mărimea potrivită? Consultă tabelul nostru cu mărimi!



DIMENSIUNE A. PIEPT [CM] B. TALIE [CM]
2XS 81-83 71-74
XS 84-87 76-78
S. 88-93 79-84
M. 94-101 85-92
L. 102-109 93-100
XL 110-117 101-110
XXL 118-127 111-121
XXXL 128-137 122-132
XXXXL 138-147 133-143
Cantitate
In stoc, expediere imediata
local_shipping
Livrare si retur gratuite
autorenew
101 zile retur - utilizatori inregistrati
access_time
24 luni garantie
Material
Sintetic
Taiat
Regular
Gluga
Nu
Stratul
Central
0.0
Number of reviews: 0
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Reclamatii – informatii esentiale

  • Cât timp am pentru a face o reclamatie? 2 ani de la data achizitiei
  • Cât durează procesul de reclamatie? Maximum 14 zile
  • Este necesara factura sau chitanta? Nu.
  • Trebuie sa trimit produsul înapoi? Nu, majoritatea reclamatiilor sunt solutionate electronic.
  • Am costuri? Nu, procesul de reclamatie este gratuit.
  • Trebuie sa am ambalajul original? Nu.


Intrebari frecvente:
1. Cât timp am la dispozitie pentru a depune o reclamatie?

Orice produs cumpărat de pe Balticbhp poate fi reclamat în termen de 2 ani.

2. La ce adresa trebuie sa trimit produsul pentru reclamatie?

Balticbhp.pl – Departamentul Retururi, Str. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Cum arată procesul de reclamatie?

Dacă ai un cont de client, poti depune reclamatii direct din contul tău (sectiunea reclamatii). Dacă nu ai cont, poti trimite reclamatiile prin formularul electronic disponibil aici.

4. Trebuie sa trimit produsul înapoi sau îl pot aduce în magazinul fizic?

Poti trimite produsul la depozitul nostru sau îl poti preda direct în magazinul nostru fizic.

5. Cât durează solutionarea reclamatiei?

De obicei primesti raspuns în aceeasi zi în care primim notificarea electronica. Dacă trimiti reclamatie prin metoda traditionala, ia în calcul timpul de procesare în depozit. Vei primi un raspuns în maximum 14 zile.

6. Trebuie să păstrez cutia sau ambalajul original?

Nu, poti depune reclamatie fără ambalajul original.

7. Trebuie să am documentul original de achizitie pentru a depune reclamatie?

Nu, este suficientă confirmarea comenzii sau orice alt document care dovedeste achizitia.

Producător: Baltic

O zona de profesionisti pentru un grup de parchet. Cumparati camasa sau alt obiect gadget de la logo Grupuri si sa va sprijine comunitatea.

Un grup de parchet | Balticworkwear.ro